fredag 20 juni 2014

20 juni 04:48

Trött. Det är vad man kan säga om mig just nu. Andra natten jag arbetar. Kunde sova en del igår på dagen. Sov till kl 14 iaf. Sen iväg till lidl, systemet och maxi och folk är galna. Jag har ofta med mig mina barn på affären och har helt klart förståelse för att andra måste ha med sina barn men att låta sina småttingar gå lösa när det är kaos.. K A O S på maxi. nej det förstår jag inte.

Somnade en stund med pojkarna och sen var det bara att kliva upp och åka iväg för att plocka upp Helena.

Nu sitter jag här och tänker på hur skönt det ska bli att sova några timmar. Ta mig upp, duscha och traska iväg till anundshög med barnen. Sen ska jag avgöra om vi ska åka till Älvkarleby eller inte. Ska prata med barnen. Skulle ha jobbat dag på söndag men har bytt till kvällstur nu. Bart var inte sugen på att följa med men tänker ev åka ensam. Om jag tror att jag klarar av att köra dvs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar