tisdag 22 juli 2014

Deichmann

Skor är väl någonting som vi alla behöver. Man, kvinna, pojke eller flicka. Vi behöver sommarskor och vinterskor. Träningsskor, sandaler. Ja finns en uppsjö av olika skor. Själv så känner jag att det är jobbigt att behöva bege sig ut på skojakt när man har barnen. Hur ska man veta? Hur ska barnen uppföra sig? Som jag tidigare skrivit om så gillar jag att handla på nätet.


Ett utval av skor som jag gillar är skorna på Deichmann´s hemsida. Finns kategorier här med att välja mellan. Själv klickar jag gärna runt på DAM för att hitta skor till mig själv. Hinner ju aldrig handla till mig själv. Bara nu när jag sitter och tittar hittar jag en hel del skor jag vill ha. Sandaler och löpskor är vad som behövs i mitt hus.


Sidan erbjuder gratis leverans och gratis returfrakt och det är även möjligt att gå till en deichmann affär för att byta skorna. Leveransen är 2 - 5 arbetsdagar vilket är helt okej bara man slipper bege sig ut på skojakt och eftersom jag redan påpekat gratis leverans och gratis returfrakt så är det ju enkelt att beställa till barnen med och pröva hemma i lugn och ro och sen skicka tillbaka de som inte passar.Nej, kika in :) Eller åk ut till Erikslund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar