söndag 20 juli 2014

Toys R Us

Som jag tidigare skrivit om har jag berättat att jag tycker det är svårt att hitta presenter till barnen när dom fyller år. Var ju inte alls många veckor sen Sam fyllde 2 år och jag skrev om ångesten över att hitta paket. Redan då beskrev jag toysrus.com och hur enkelt det är att hitta något som man söker till barnen. Saker man kanske inte alls hade tänkt köpa men eftersom dom har en sån smart sökfunktion. Där du antingen väljer kategori, märken eller ålder och därefter väljer underkategorier. Fortfarande så är ju min favoritkategori ålder. Välj vilken ålder barnet är i som du ska handla till och sen är det bara att börja leta. Toys R Us följer såklart de regler som är på barnleksaker så när jag skulle handla till Sam kollade jag ålder 1 - 2 år även om jag tyckte att jag hittade mera under kategorin 2 - 3 år. Det är så himla enkelt att sitta hemma bara och knappa på datorn. Slippa bege sig ut och stressa i leksaksaffärer när man har barnen med sig och det bara är tjat. Nu kan man sitta i lugn och ro och titta runt.

Jag skrev ju sist om Sylvanian Families till Sam och jag köpte det till honom också. Dock så fick han inte smådelarna. Dom fick Heaven ta.

Kopierad från http://www.toysrus.se/serier/sylvanian-families/sylvanian-families-mataffaerens-aegare?id=896126&vid=533490

Det setet fick han och han älskar sina små djur. Han klär av dom och sen kämpar han för att klä på dom.

Glöm nu inte att handlar du för mer än 500kr är det fraktfritt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar