onsdag 17 september 2014

17 september 19:46

Idag är jag trött. Ledig dag och barnen sov faktiskt till 07 och vissa av dom till och med till 08. Fick ta och slappa lite på morgonen. Äta frukost med barnen i lugn och ro. Dammsuga och röja i köket. Plocka i och ur diskmaskin, vika undan tvätt etc. Runt lunch kom kusin med sin familj hit. Blev mat och sen åkte vi till kokpunkten.
Är väl inte överexalterad. Okej pris endå för att gå in. Kostade 145kr för mig och 55kr st för barn mellan 3-6år.
Omklädningsrummen var fräscha. Poolerna var bra. Rutschkanorna var faktiskt roliga. Tävlade med min kusins man några gånger och jag vann!!! =) Leo blev superförälskad i alla bubbelpooler med grönt ljus i så han tyckte lätt vi skulle åka dit igen. Utsikten från utomhuspoolen var grym och fanns toaletter överallt. Barnpoolen kunde kanske varit lite roligare med tanke på att den är nybyggd och cafeet, är det ett skämt eller? Världens minsta lilla hörn där man kunde beställa mat och några få bord och stolar där det var supertrångt. Trodde seriöst dom skämtade när dom sa att man fick stå i kö i en evighet.

När man går in får man ett armband. På armbandet finns ett chip man låser skåpet med, handlar med etc. Så när vi skulle gå ut så låste jag upp mitt skåp. Gick till kassan. Lämna mitt chip, betala för det jag handlat och vi skulle gå ut. Då kommer inte Leo ut. Nej då har hans chip låst ett skåp. Jag frågar om barn som är mellan 3-6 år verkligen behöver kunna låsa skåp och det behöver dom. Dom i kassan kan ej låsa upp det där jävla skåpet så jag får vackert traska in igen och leta reda på skåpet som blivit låst. Som inte ENS VAR I NÄRHETEN av där vi bytte om. Less blir man.

Vi kommer förmodligen åka dit igen.

Imorgon blir en lång dag igen. Väldigt lång! Först jobb och sen skola. Kommer vara borta hemifrån från 06,15 till ca 22.

Jag är less.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar