fredag 20 februari 2015

20 februari 23:17

Var till Huddinge idag. Dom jobbar mera som vi tänker oss så hoppas att vi får till något liknande. 

Bilen är ju på lagning. Skulle bli klar idag men när de plockat bort sånt som skulle bytas visade de sig att delarna de hämtat ej passa och att nya kommer nästa vecka. 

Hemma så hade B hämtat barnen. Ska sova här inatt då jag jobbar dag i morgon. Vi sitter i soffan ocj S kommer glatt och visar att han petat upp en pärla i näsan. !!! Denna fick jag ut själv. Nu har jag dammsugit och haft mig. Dragit fram hans säng så nu hoppas ja alla pärlor är borta. 


La mig 21. Somna nog närmare 2230 och nu sitter jag med S slm vaknat och skrikit hysteriskt efter mig. Ingen annan duger. Lagt han i min säng så hoppas jag själv kan somna om nu. Barnen ska sova hos farmor i morgon. S med säger han men vi får se om han kan de. Kanske bara
Blir stora. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar