söndag 5 april 2015

5 april

Ytterliggare en dag har passerat. Igår när jag kom hem från jobbet upptäckte jag att toalettlocket var uppfällt och även sitsen. Fick lätt panik och Bart hävdade att han ej varit här. Idag fick jag dock veta att han varit här idag vilket är en jäkla tur då jag är extremt mörkrädd..
Sitter och inväntar A-K. Ska bege mig ut på en promenad tänkte jag. Ser ut som en svinstia här så borde städa men tänker att imorgon lär jag få tid till det.

Har träffat mina smågrisar idag och hälsat på hos min kusin efter jobbet. B var med dit och plockade hem sin husvagn och var hemskt när dom skulle åka till sin pappa. Dom var glada men jag var inte lika glad. Dock kan jag ju inte låta dom veta det. Skulle behöva ha en blogg där jag kan låsa inläggen så jag kan skriva exakt vad jag vill.

Hur kan man någonsin vänja sig vid detta? Jag förstår inte det.


1 kommentar:

  1. Du får skaffa dig en riktig blogg hos blogg.se eller något sånt, själv använder jag wordpress på egen domän som jag betalar.. Fråga Elias! Han kan säkert hjälpa dig. Kram :)

    SvaraRadera