lördag 9 maj 2015

Toys R Us

Detta är ett sponsrat inlägg! ,

Jag har nog aldrig förstått hur mycket leksaker det finns i olika former, storlekar och prisklasser sen jag fick barn. Mina egna barn vill ha leksaker och det ska är kalas stup i kvarten där leksaker skall inhandlas. Jag köper mina flesta paket på Toys R Us i Västerås som har ett stort utbud av leksaker, men har den senaste tiden insett att det är mycket bättre att handla på nätet via  toysrus.se.

Sidan är enkelt uppbyggd där du enkelt väljer mellan kategorier, märken eller ålder. Ibland så har man ju koll på vad man är ute efter och det går lätt att gå till kategorier, välja exempelvis dockor och tillbehör för att sen klicka sig vidare till dockan som söktes. Vissa har ju mera koll på märken och för tillfället är det bland de jag köper till väldigt viktigt med Frozen och Monster high. Enkelt så väljer man då Märken och sen det märket som är intressant för att sen klicka sig vidare  och få upp allting som har med tex frozen att göra. Allt från leksaker, cyklar, peruker, kuddar saker till barnetrummet och dockor.

Under ålder så väljer du smidigt åldrar från riktigt småbarn, till större,  och upp till 8+.
Leveransen går snabbt. Policyn är att paketet ska komma fram inom 3 - 7 dagar och cirka 24h efter lagd beställning så behandlas den av lagret som finns i Danmark. Det går att välja olika leveransalternativ vilket underlättar ifall presenter inköpts till någon som bor långt bort.
Frakt tillkommer och som på de flesta ställen så har man 14 dagars ångerrätt och då så ska varoran skickas tillbaka till en adress i Jönköping.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar